Trzymaj fashion

wtorek, 25 września 2012

Say hi.

Witam wszystkich cieplutko na moim pierwszym blogu.
Od zawsze lubiłam bawić się ciuchami i od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem opublikowania niektórych z moich stylizacji i konfrontacji mojej wizji dobrego look'u z opinią internautów.
Mam nadzieję, że prezentowane tu zestawy przypadną wam do gustu, na pierwszy ogień pójdzie moja wczorajsza stylizacja.
Miałam na sobie legginsy z H&M, marynarkę Reserved, top Stradivarius, botki DeeZee, okulary Esotiq,  kolczyki-ćwieki Glitter oraz zestaw wisiorów: złoty z Top Secret, z wieloma krzyżami z Cubusa, długi z piórem- Reserved. Na ręce opaska z tegorocznego Coke Live Music Festival z którą od ponad miesiąca się nie rozstaję, taki mój mały talizman:)
Enjoy,
Ew.







10 komentarzy:

  1. Powodzenia Słońce :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnee *_* Powodzenia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ważna jest wytrwałość;)
    http://inuea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm całkiem całkiem;p ale więcej pisz!!
    Karol.

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful girl !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz,
    aczkolwiek mogłabyś dodawac większe zdjęcia ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj super czekamy na więcej i zapraszam do obserwowania mojego świeżaka:)
    http://awmastyle.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne leginsy! W takim razie zapraszam na sesję, w czerwcu mam wolne terminy i w II połowie lipca :)

    OdpowiedzUsuń