Trzymaj fashion

wtorek, 28 maja 2013

Trzymaj Fahion- Do it Yourself!

Witam cieplutko,
Dziękuję wszystkim za głosy w poprzednim etapie konkursu Trzymaj Fashion, dzięki wam zaszłam aż tak daleko- 3 etap to nie przelewki:)
Kolejne konkursowe zadanie dotyczy wykorzystywania męskiej koszuli denim, cały myk polega na tym, że koszula jest w niebotycznych wręcz rozmiarach. No i jak tu zrobić coś co będzie nadawało się do publikacji? Nigdy nie nosiłam ołówkowych spódnic, uznałam więc, że to świetny pomysł by sprawdzić się właśnie w takim fasonie. Dzięki wykorzystaniu koszuli w ten sposób jest bardzo widoczna, moim celem było wyeksponowanie guzików oraz kieszeni- w końcu to wciąż koszula, nie chciałam tego ukryć:)
Nie chciałam zbyt dużo szaleć, ostatnia stylizacja była kolorowa, teraz postawiłam na koronki, łańcuchy i panterkę- moim zdaniem idealnie pasujące do dżinsu. Kolorowy akcent w postaci żółci przełamuje całość i sprawia, że zestaw nie wygląda smutno, w końcu mamy wiosnę;)
Przygotowując ten zestaw chciałam wykorzystać nie tylko koszulę w niekonwencjonalny sposób, dodałam zwykłą żółtą tasiemkę jako pasek a złoty łańcuch "podkręciłam" czarnym, zakupionym w Castoramie, jak wyszło? Oceńcie sami:)









Koszula- Allegro, Bluzka- Reporter, Buty- DeeZee (znalezione również na Allegro), Łańcuch- Top Secret+ Castorama, Tasiemka- Nanu Nana

Wkrótce na moim Fanpage'u na Facebooku pojawi się link do głosowania, liczę na was również w tym etapie:)

PROSZĘ O GŁOSY POD TYM LINKIEM, GŁOSUJE SIĘ ZA POMOCĄ KLIKNIĘCIA 5 GWIAZDEK;)

Enjoy;)

14 komentarzy:

  1. calkiem fajnie wyszla spodnica, :)
    nie wiem dlaczego ale w twoich zdjeciach jest cos wulgarnego, w mimice twarzy moze..
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również bardzo się podoba :) Ciekawy pomysł z tą wstążką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W gronie ośmiu konkursowych spódnic twoja ołówkowa zdecydowanie się wyróżnia. Koszula nie utraciła swego charakteru, mimo to, że na pierwszy rzut oka nie byłbym w stanie stwierdzić, że to ona posłużyła do stworzenia spódnicy. Dodatkowym walorem są znakomite zdjęcia, bardzo podoba mi się ten dramatyzm :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne, ekspresyjne zdjęcia.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy zestaw. Świetny pomysł na takie wykorzystanie koszuli. ; )
    Chociaż ja osobiście zmieniłabym buty na czarne albo pozbyła się żółtego akcentu. ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miły komentarz. Zagłosowałam, powodzenia! ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. mega fajne zdjecia, pozytywnie!


    www.konstylencja.blogspot.com
    www.facebook.com/Konstylencja

    OdpowiedzUsuń
  8. W foto nr 3 brakuje Papierosa w prawym ręku. :P pewnie to i tak niczego by nie zmnieniło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna spódnica. Ktoś Ci piękne zdjęcia robi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, świetne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń